18. 7. 2015

Alverde LE Bube Dame König Cash-Game-Violet & Pi(n)k-Mauve

Ahojte!

Pred týždňom som vám ukázala niečo z mojich nákupov. Medzi inými kúskami sa objavil aj rúž z novej limitky od Alverde Cash-Game-Violet. Dlho som nevydržala a o pár dní dokúpila aj vegánsku verziu Pi(n)k-Mauve.


vľavo vegánsky Pi(n)k-Mauve a vpravo Cash-Game Violet




Oba rúže majú jemný striebristý shimmer a studený podtón. V jemnej vrstve však pristanú aj teplejším typom z nás :-)  Rúže sú krémové, polomatné. Lesk im dodáva len pridaný shimmer. Príjemne kvetinovo voňajú. Takmer nevysušujú. 
Jediné mínus je ich výdrž - okolo 2 hodín. 


Cash-Game-Violet je ružovo-fialový a vonia ako fialky. Veľmi podobne vonia aj krém na ruky Balea Liebestraum. Na perách vôňu takmer necítiť. Nemusíte sa báť, že ak vám vôňa úplne nesadne, že by vás sprevádzala celú dobu. Kto má rád fialky, užije si hlavne nanášanie rúžu :-)
A myslím, že ho budú mať rady hlavne bledulky.


Pi(n)k-Mauve sa mi javí ako našedlá tmavšia bežová s trochou fialovej a kvapkou staroružovej. Tento ako jediný z dostupnej trojice rúžov je vegánsky. Jeho kvetinovú vôňu identifikovať neviem, ale je príjemná a nevtieravá. 
Obľúbila som si ho a priam ľutujem, že som po ňom nesiahla ako prvom v poradí. Je veľmi prirodzený, vhodný na nahé líčenie.


s bleskom / bez blesku

Bola som celkovo v 4 predajniach DM, ale limitku som našla iba v jednej, odkiaľ sú oba rúže. Ostatné produkty z ponuky ma nezaujali takmer vôbec. Za zmienku stojí iba balzam na pery, ktorý dodá perám strieborný shimmer a lesk, svojou konzistenciou bol príjemnejší než ďalší v ponuke. Balzamov a leskov mám viac než dosť, preto mňa osobne nechal chladným a pravdepodobne by ani nevyzeral na mojich perách vhodne.

Celkovo je svojou farebnosťou limitka vhodná pre bledšie a studenšie typy. 

Určite sa pozrite na tieto rúže, určite zaujmu mnohé z vás. Cena je viac než priaznivá - 2.99 €. Nezabolí to ani peňaženku a oželiete tak aj dvojhodinovú výdrž.

Videli ste už novú limitku v DMkách? Oslovilo vás niečo z ponuky?
Alebo ste stojan ešte nenašli?
RIANA

1 komentár:

Ďakujem za komentár :-)

LinkWithin