26. 7. 2015

Catrice LE Holo Manolo & essence i ♥ magic

Ahojte!

Želám vám krásnu nedeľu! Včerajšie horúce počasie ma navnadilo na niečo "chladnejšie". Spomedzi lakov som si vybrala strieborné holografy. Jeden starší Catrice limitky Luxury Lacquers a najnovší zo zbierky od essence efektový top coat.

Catrice LE Luxury Lacquers Holo Manolo



Lak už mám niekoľko mesiacov. Kúpila som si ho pred poslednými Vianocami a mala na sebe iba jedenkrát. No a ľutujem. V slnečnom svetle či pod umelým svetlom ukáže svoju jemnú krásu.


Lakovala som dve vrstvy. Občas trošku pruhuje, ale pri troche cviku ho ľahko skrotíte a holografické čiastočky mu pomáhajú poraziť tento neduh.
Jeho veľkým plusom je aj vskutku rýchle schnutie. Veľký palec hore!



Catrice LE Luxury Lacquers Holo Manolo
Zdá sa, že aj pár z fotografie je ním očarený :-)

essence effect nail polish i ♥ magic

Nedalo mi to a Manola som doplnila holografickým top coatom od essence. Pozrite sa nižšie. Čo myslíte? Sekne im to? ;-)



V čírom laku nájdete veľa holografických čiastočiek. Taktiež som použila dve vrstvy, aby bol efekt výraznejší.

essence effect nail polish  i ♥ magic
s bleskom
na dennom svetle

Keď sa poriadne zapozeráte na zaschnutý lak, zbadáte mierny pieskový efekt. Ak by sa vám nepáčil, môžete nechty zalakovať ešte bežným čírym top coatom. Ja som jeho pieskovú vlastnosť zachovala a neprekrývala ďalším lakom.

Ako sa vám páči dnešná dvojka? Máte rady holografy?
RIANA

2 komentáre:

  1. rozhodne spolu vyzerajú zaujímavo:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sú výborná dvojka. Keď som i ♥ magic dala na iný lak, nepáčilo sa mi to, bolo to ako päsť na oko. Ale tento párik je pre seba ako stvorený. Aspoň podľa mňa :-)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :-)

LinkWithin