15. 7. 2015

Catrice LE Kaviar Gauche Love Me Tender

Ahojte!

Dnes som si pre vás pripravila niekoľko fotiek Love Me Tender z limitky Kaviar Gauche od Catrice.

Celá limitka Kaviar Gauche sa nesie v znamení jemných, pastelových farieb. V limitke nájdete paletku (so 6 očnými tieňmi, dvoma kontúrovacími tieňmi, bielou ceruzkou a aplikátorom), rozjasňujúce guľočky, 2 lesky na pery a 4 laky na nechty.

Ako už viete z článku spred niekoľkých dní, mňa najviac zaujal pastelový fialový Love Me Tender. Milujem fialovú a vyhľadávam ju.




Vrchnák aj zdobenie a text na fľaštičke sú elegantnej, zlatej farby (vrchnáčik je citlivejší na manipuláciu a rýchlejšie sa zlatá farba z neho zošúpe).

s bleskom
s bleskom
denné svetlo, skutočná farba
Použila som base coat Gabriella Salvete, na fotografiách bez top coatu. Lakovala som 2 vrstvy Love Me Tender.

Konzistencia je redšia, vodovejšia, pripomína mi želé laky, ale kryje viac. Prvá vrstva občas pruhovala, ale druhou vrstvou som nerovnomerný povrch ľahko ukočírovala.

Veľmi príjemne ma prekvapil širší štetček, aj užší malíček sa dobre lakoval. Naň mi postačili 2 ťahy, na palec som potrebovala 4 ťahy, ale zvyšné nechty som zvládla na trikrát.


Mínusom je horšie schnutie. Použila som neskôr ešte sušiace kvapky, ale na palci sa mi vytvorili trošku bublinky. Dajte si záležať a nechajte každú vrstvu samostatne a poriadne preschnúť.
Vtedy sa vám nechty odvďačia pekným leskom :-)


Máte radi podobné pastelové odtiene? Obľubujete fialovú?

:-)
RIANA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

LinkWithin