8. 7. 2015

Čistiace gély a peelingy

Ahojte!

Konečne nám dnes zapršalo a vzduch je dýchateľnejší. Zároveň to však znamená, že svetelné podmienky sú takmer nulové. Môj pôvodný plán bol dnes uverejniť článok o mojej lakovej zbierke.

Pozmenila som úmysly a rozhodla sa napísať o čistiacich geloch a peelingoch, ktoré aktuálne mám a používam.

Mojím najväčším objavom za posledné 2 roky je peelingový gumený vankúšik. Zadovážila som si ho v Sephore v Prahe, v tej dobe som to nikde nevidela. Teraz sa dá takmer identický zohnať v DMke.
Akékoľvek mydlo, gél, jemný peeling premení v božský umývací zázrak. Zachránil aj takých jedincov, ktorých som chcela po prvom použití zahodiť.
Odkedy ho mám, na umývanie tváre sa teším :-)



Jemný čistiaci gél s olejom z austrálskeho čajovníka od Dermacolu


Jemný čistiaci gél s olejom z austrálskeho čajovníka Dermacol
Mám ho najdlhšie a čoskoro s ním finišujem (určite ho uvidíte v nasledovnom článku "Do dna..."). Voní po čajovníkovom oleji, nemusí to byť vášmu nosu dvakrát príjemné. Ale dá sa na to zvyknúť do takej miery, že ju prestanete po čase vnímať. Gél je hustejší a obsahuje drobné mäkké priesvitné želé perličky (občas sa stane, že nie vždy sa mi podarí zmyť všetky dolu, pár neposlušných perličiek sa nájde a tie zotriem pri osušení uterákom). Je jemný, šetrný a pri použití peelingového vankúšika vie vytvoriť aj bohatú penu.
Privoňajte v drogérii a ak vám nevadí vôňa čajovníka, gél vám môžem jedine odporúčať :-)

Umývací gél pure skin anti-spot od essence


Umývací gél pure skin anti-spot essence
Gél pure skin som si zadovážila ako náhradníka za Dermacol. Gél je veľmi tekutý, takmer som ho nestihla odfotiť - rozhodol sa utiecť zo scény :-) Takisto pri každom umývaní si musím dávať pozor, koľko ho vytlačím (resp. koľko mi vytečie z tuby). Opäť používam peelingový vankúšik, na ktorý si priamo nanesiem gél a potom nanesiem na tvár. Na jedno umytie si vystačím s množstvom veľkosti dvadsaťcentovej mince. Vytvára jemnú penu a má celkom príjemnú vôňu.
S ohľadom na objem 150 ml a rýchlosť, akou ho míňam, odhadujem, že ho budem mať ešte dlho!
Za celkový dojem by som mu dala 60%, z hodnotenia stratil kvôli veľmi tekutej konzistencii. Vedela by som si ho predstaviť skôr vo fľaške s pumpičkou, lepšie by som tak kontrolovala, koľko gélu si na vankúšik dám.

Čistiaci peeling pre zmiešanú a mastnú pleť od Yves Rocher
Čistiaci peeling pre zmiešanú a mastnú pleť Yves Rocher
Peeling od YR je hustý a krémový s drobnými drsnými zrniečkami. Veľkým plusom je, že neobsahuje silikóny, parabény či minerálne oleje.
Nenašla som si však k nemu cestu. Siaham po ňom len veľmi výnimočne, aj to len v chladnejších dňoch. Dôvodom je mastný pocit, ktorý mi zostáva na pokožke. Príčinu som odhalila až neskôr po prečítaní zloženia - kokosový olej na treťom mieste v zložení, či na deviatom sezamový olej. Úmyslom výrobcu je pravdepodobne nevysušiť pokožku, no ubrala by som na mastných zložkách. Pri zmývaní mi chýba pocit vyčistenej pleti. Peelingové čiastočky sú drsnejšie, než mi je milé.
Naozaj sa kamarátmi nestaneme a už by som po ňom nesiahla.

Peelingová maska s liečivým bahnom od Alverde


Peelingová maska s liečivým bahnom Alverde
Na záver vám predstavujem môjho miláčika, hustá bahničková peelingová maska, ktorú najskôr nanesiem a nechám pôsobiť asi 10 minút a potom zmývam krúživými pohybmi (ako sa to odporúča aj na obale) Hladká pleť je zárukou. Prírodné zloženie zase nezaťaží zbytočne pokožku. Pomer cena - výkon výborný. Bez žmurknutia oka mu odpúšťam aj obsiahnutý alkohol. Celkovo som si radu Clear od Alverde obľúbila. Vyskúšala som aj ľahký pleťový krém (chystám sa čoskoro kúpiť nové balenie), aktuálne testujem pleťovú vodu - určite sa ešte o tejto trojke na blogu dočítate :-)

Aký je váš obľúbený čistiaci gél či peeling? Používate aj vy nejaké pomôcky pri umývaní tváre? Máte nejaké vychytávky?
RIANA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

LinkWithin