4. 7. 2015

Do dna... v júni.

Ahojte!

Pred pár dňami som uverejnila kozmetický tag, kde som sa rozhodla vám seba trochu priblížiť, predstaviť :-)

Rada čítam kozmetické blogy a obľúbila som si typ príspevkov, kde blogerky ukazujú, čo minuli za daný mesiac. Hodnotenie produktu je tak naozajstným súhrnom skúseností, nie iba ďalším príspevkom do počtu. Naviac, beriem to pre seba do budúcnosti aj sprievodcu, či si daný výrobok kúpim opäť či nie.


A už bez ďalších rečí sa poďte spolu so mnou pozrieť, čo všetko som minula za uplynulý mesiac.
Koncom mája som si povedala rázne DOSŤ! Dosť bolo syslenia a nekonečných zásob.
Počas júna sa mi podarilo zdolať celkom slušné množstvo produktov a hneď je v kúpeľni viac miesta (aj na novú kozmetiku, ale už sa snažím držať na uzde a mať doma iba to, čo aktuálne používam :-))





Bambou od Yves Rocher už dlhšiu dobu nepredávajú (a aj preto som dlho odkladala jeho používanie a a aj som ho pomaličky míňala). Nemám mu čo vytknúť, stačila trocha a vytvoril hustú penu, používala som ho aj na holenie nôh. Príjemne ma osviežil svojou vôňou aj počas horúčav, aj dobre nabudil po náročnejšom dni.
Ak by sa v budúcnosti na regáloch YR objavil, siahla by som opäť po ňom. Možno siahnem aspoň po inej parfemácii :-)

Sprchový gel Balea Shining Berry Shower ma naopak neohúril. Fialovo-ružový gel s ligotavými čiastočkami bol príliš tekutý a vôňa malín bola občas výrazne chemická a prekážala mi. Poslednú polovicu som použila ako penu do kúpeľa a už by som po ňom nesiahla.

Mediterranean Moments s marockým arganovým olejom a mandľou od Palmolive môžem označiť za top sprchový gel jesenno-zimno-jarnej sezóny. Na fotke vidíte moje tretie balenie a ak bude k predaji aj na jeseň, opäť sa k nemu vrátim. Vôňa je veľmi príjemná, "zahreje" a gel je príjemne krémový. Vôňa vydrží aj niekoľko hodín po sprchovaní :-)

Pleťová kozmetika... tu je toho asi najviac.


Micelárny roztok Melisa zn. URODA obsahoval niekoľko prírodných výťažkov z rastlín. Ale po každom použití som mala ulepený pocit. Neplánujem si ho opäť zadovážiť.

Umývacia pena ultra sensitive od Balea tiež nebol môj šálok kávy. Potrebovala som niekoľko pumpnutí, aby som mohla penou pokryť celú tvár. A aj keď som použila gumový peelingový oválik, nemala som vôbec pocit umytej pokožky. Jedinou výhodou bolo, že balenie má skladné, vhodné aj na cesty a bol bez akejkoľvej parfemácie.

Vzorky najnovších krémov od Nivea Cellular Perfect Skin boli pre mňa sklamaním. Tak, ako som sa sprvu tešila, tak som zostala smutná o pár dní neskôr. Po očnom kréme má štípali oči, po dennom kréme (ktorý ma nadchol svojimi tónovacími schopnosťami) sa mi veľmi upchávali póry a nočný krém som ani neminula celý - ráno som sa budila s červenými malými vyrážkami :-(

A borec na konec. Klasická micelárna voda, Garnier tiež ukazuje, že to vie a ja som s ich micelárkou spokojná. Nemala by som problém kúpiť si ju opäť :-)

Lidl ma potešil, keď som v regáloch našla veľké oválne vatové tampóny Iseree. Sú pevné, za výbornú cenu, niet čo vytknúť.


Minula som aj dve vrecúška kúry na vlasy od Balea s kokosom a broskyňou. Ja som použila jedno vrecúško na jedno umytie. Prvýkrát som nechala pôsobiť iba minútku, po druhýkrat som naniesla iba na spodné dve tretiny vlasov a počkala 5 minút. Zdalo sa mi, že kúra pôsobila lepšie. Pre ďalšie testovanie som sa ešte definitívne nerozhodla. Vrecúškové balenie sa mi však pozdáva na cesty. Dvere nechávam pootvorené.

Ultra Hair Lacquer od Taftu bola iba z núdze cnosť, narýchlo kúpená. Viacmenej sme to spolu dobojovali až do konca. Som veľmi rada, že sa lúčime, lebo vlasy ubíjal, lepil a pôsobili ako maska - a to lak používam v minimálnom možstve.


Hviezdy na koniec...


Šampón proti lupinám Cien z Lidla ma veľmi milo prekvapil. Čítala som o ňom už veľa recenzií a nepamätám si, že by bola niektorá negatívna. Vlasy umyl, krásne po ňom voňali, neboli vysušené a čo je najdôležitejšie, nemala som z neho ani podráždenú pokožku hlavy (čo napríklad nemôžem hovoriť o Head&Shoulders určenom špeciálne na citlivú pokožku, z ktorého ma štípalo takmer na celej hlave)
Idem doň s radosťou opäť ;-)

A čo tu robí Old Spice deodorant? Nie, nepomýlila som sa a nezobrala som ho na fotenie z manželovej poličky, aby tu bol do počtu :-) Ich zvieracia edícia ma veľmi oslovila a okrem Bearglove som už minula aj sprej a tuhý deodorant Hawkridge. Vône z tejto edície sú vhodné aj pre ženu a aj keď je to len deodorant, nie raz ma uchránil od mokrých máp v podpazuší. A ak som sa aj spotila, bolo cítiť iba príjemnú vôňu. Pri dámskych antiperspirantmi som sa s takýmito dobrými skúsenosťami nestretla.
Ak bude dobrá akcia, siahnem po ďalšom balení a vyskúšam inú vôňu :-)

S ktorými výrobkami máte skúsenosť vy? A aké sú/boli vaše pocity? Sú podobné ako u mňa alebo rozdielne? 
Rada si prečítam vaše komentáre ;-)
RIANA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

LinkWithin