12. 7. 2015

Moja aktuálna zbierka lakov na nechty

Ahojte!

Dnes by som vám chcela ukázať všetky moje zlatíčka. Niektoré sú úplné miláčiky (a pripomínajú mi niektoré príjemné veci - dovolenky či vlastnú svadbu), niektoré sú aj čiernymi ovcami rodiny, ale zatiaľ sa tolerujeme :-)

Šup-šup, obzrime si ich...

Ku dnešnému dňu mám celkovo 41 lakov (už nerátam do zbierky essence the gel nail polish top coat, s ktorým sa lúčim). Nie je to žiadne terno, no ešte len začínam! Pred mojím manželom pssst. Sľúbila som mu, že po naplnení debničky končím :-)



essence
Miss Sporty
Catrice
Rimmel
Maybelline
OPI
Nubar, Sally Hansen, China Glaze, Mavala, Max Factor
L´ORÉAL, Barry M
Cosmetica Fanatica, s-he, Bell, NYC, Gabriella Salvete
Claire´s, Dermacol
A moje plány do budúcnosti? Určite by som chcela rozširovať zbierku OPI a China Glaze. A aj čo sa týka výberu odtieňov, mám stále čo doháňať.

Ako je to u vás, milé čitateľky? Ktorá značka či farba je vaša obľúbená? Viete spočítať, koľko lakov máte doma vy?
RIANA

1 komentár:

  1. ja si vždy poviem, že pokým nemieniem nejaký, čo mám doma, nemôžem si kúiť ďalší, potom uvidím na nete krásnu farbu a už to ide...a najväčšiu prevahu u mňa majú asi ružové a červené odtiene:), počet radšej nezisťujem:))). Ale možno, keď sa hecnem spravím podobný post:))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :-)

LinkWithin