24. 7. 2015

Moji záchrancovia v horúcich dňoch

Ahojte!

Aj vás to teplo tak neskutočne ničí? Teploty 31°C a vyššie už nie sú nič pre mňa. Netajím sa, že mojím najobľúbenejším ročným obdobím je jar a mohla by trvať 10 mesiacov z 12-tich :-) 
Štyri ročné obdobia ale nemôžem ignorovať. Musím to vydržať aj v lete... 
Mám obrovské šťastie, že v práci máme klimatizáciu. A tak najpodstatnejšiu časť dňa si užívam spolu s kolegami príjemné teploty.
No ako sa vraví, aj na psa príde mráz a mňa popoludní čaká cesta domov. Rozpálené chodníky, nedýchateľný vzduch, vydýchaná MHD a bodkou na záver aj nie práve vábne voňajúci vozeň vlaku.
Domov príde už len unavená kôpka nešťastia, ktorá takmer okamžite začne zo seba zhadzovať všetko, čo sa dá dať dolu :-)
To už ma čaká kúpeľňa s otvorenou náručou a z poličiek sa na mňa škeria svieži pomocníci. Už by som si bez nich nevedela toto leto predstaviť.


Micelárka je asi prvá vec, po ktorej v kúpeľni po príchode domov siaham. Moja prvá pomoc. Momentálne je od značky biopha. Nemám čo vytknúť :-)

Po rýchlom osviežení tváre prichádza na rad telo. Peelingový sprchový gel Lagoon od Avonu je mojou dlhoročnou letnou ikonou. Aj keď mám v tejto kategórii ďalších obľúbencov, Lagoon nesmie nikdy chýbať. Vonia po hruške a ďalšom sviežom ovocí. Peelingové perličky sú príjemné a pomôžu zmyť pot, prach a aj pokožku pripraviť pred holením.
Už prvé privoňanie mi vženie do tela novú energiu a razom je po únave :-)

Milo ma prekvapil šampón od Timotei pure, ktorý neobsahuje parabény, silikóny ani farbivá. Vlasy si vždy umývam dvakrát po sebe. Po druhej aplikácii stačí šampónu omnoho menej, vytvára bohatú penu. Vlasy nie sú po ňom ani zaťažené, ani vysušené. Na záver už len použijem výživný balzam či olejček na vysušené konce. Určite sa o šampóne a mojich obľúbených vlasových maskách, balzamoch a podobne ešte zvlášť zmienim :-)

Vlasy zvyknem namiesto šúchania uterákov iba jemne doň zabaliť. Využijem čas a natriem sa telovým mliekom. Klasické mlieka mi vadia a na obľúbené maslo je teplo. Zachránilo ma telové mlieko v spreji od Balea. Hydratuje presne tak, ako to po sprche v horúčavách potrebujem. Rýchlo sa vsiakne a zanechá príjemnú vôňu.

Kým si dám dolu uterák, použijem deo sprej Sensitive opäť značky Balea. Vonia čisto a môžem potvrdiť, že zabraňuje zápachu. Poteniu nezabráni, ale ani nedovolí nezbedným baktériám, aby robili neplechu. A nezanecháva stopy na oblečení. Sprej používam aj ráno a určite si ho ešte zadovážim!

Bodkou na záver je už len krém na ruky. V posledných týždňoch som si veľmi obľúbila krémy značky isolda. Doma mám tento s aloe vera (vôňa je kombináciou voňavého bábätkovského krému a vôňou čerstvo vypranej bielizne) a v práci zase so včelím voskom. 

A aké sú vaše obľúbené produkty, po ktorých siahate počas horúcich letných dní?
RIANA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

LinkWithin