11. 7. 2015

Nákupy / Haul #1

Ahojte!

Tiež si užívate z celého týždňa hlavne sobotu? Sobotné ráno u nás doma zväčša znamená dlhší spánok, po prebudení chvíľa leňošenia a potom veľká káva s bohatou porciou mlieka na slnkom zaliatej lodžii. Počas pitia kávy si urobíme víkendový plán. Priznám sa, dnes som manžela počúvala iba jedným uchom. Samozrejme, registrovala som každé jeho slovo, ale myseľ mi blúdila po ďalšom článku :-)
Tento týždeň bol u mňa na kozmetiku vskutku bohatý. Pribudli u mňa aj doteraz neokúsené veci.

celotýždenné nákupy
Catrice

Od Catrice mám pár lakov na nechty, nejakú ceruzku na oči a korektor Camouflage v odtieni 010. Keď som tento týždeň zablúdila do DM - plán bol kúpiť papierové vreckovky, na ktoré som aj tak zabudla :-).




Zastavila som sa rovno pri Catrice stojane. Hneď po zabudnutých vreckovkách som na pomyselnom zozname mala aj Camouflage v odtieni 020. Zdvihla som zrak vyššie a čo nevidím? Limitku kaviar gauche! Niekedy v máji som ju zaregistrovala na zahraničných blogoch, no netušila som, že príde aj k nám. Vybrala som si lak na nechty v odtieni C03 Love Me Tender. Je to jemná, pastelová fialová, na fotke mi vyšla viac do modra. Určite vám ju čoskoro ukážem za poriadneho denného svetla ;-) 
A keďže ma v posledných dňoch potrápilo obočie (párkrát za rok sa stane, že mi vypadne z obočia viac chĺpkov naraz a vyzerám ako vypelichané kura) a tak som si našla aj sadu na úpravu obočia. Okrem trhania chĺpkov, ktoré sú navyše, sa nijak špeciálne na obočie nezameriavam. No keď v ňom máte lysinky, vyzerá to nepekne. V minulosti som vyskúšala niekoľko ceruziek, ale nebola som spokojná. Vyzeralo to neprirodzene. A ak som mala ľahkú ruku, ceruzka nechcela maľovať. Nádej vidím v matných práškových tieňoch. Dúfam, že s Eyebrow set sa čoskoro skamarátime.

essence

essence je u mňa celkom doma. Hlavne laky na nechty. Vlastne, vďaka essence a ich nízkym cenám a rôznofarebnej ponuke som sa zamilovala do lakov na nechty. Taktiež by ste našli v mojej taštičke aj mono očné tiene, nejaký lesk na pery a ceruzku na oči.


A od tohto týždňa vlastním aj druhú ceruzku. Tentokrát to je jumbo ceruzka big bright eyes v matnom pastelovom ružovom odtieni na prejasnenie vnútorného kútika oka. V líčení nie som úplne doma a tak na začiatok siaham po najdostupnejších značkách, ktoré v prípade neúspechu peňaženku až tak nebolia. 
gel-look plumping top coat bol nutnosťou č. 3 - môj doterajší top coat z rady the gel nail polish doslúžil... Zhustol, naťahuje sa, nedá sa ním už lakovať. Veľa chvály som čítala na tohto fialového drobca, tak som zvedavá, aký názor budem mať naňho ja po niekoľkých lakovaniach.

Alverde a Balea


Krém na ruky s vôňou fialiek Liebestraum mám už odskúšaný. Svojou veľkosťou je ideálny do kabelky. Rýchlo sa vsakuje a páči sa mi aj príjemná vôňa - obávala som sa jej, nie vždy mi fialky v kozmetike voňajú.
Mala som aj obrovské šťastie, že som narazila na čerstvo vyloženú limitku Alverde Bube Dame König, z ktorej ma zaujali hlavne rúže. Vybrala som si 10 Cash-Game-Violet. Na začiatok môžem povedať, že krásne kvetinkovo vonia, takmer ako fialkový krém Balea. A vyšiel ma na 2.99€!
V ponuke boli aj tónované balzamy, ale kvalitou ma neoslovili, lícenky s rozjasňovačmi, veľmi trblietavý glitrový rozjasňovač na tvár, riasenku, sérum na ruky a okrem rúžku, ktorý som si ja kúpila, mali ešte 2 odtiene. Možno sa vrátim ešte po číslo 20 Pi(n)k-Mauve, ktorá je dokonca vegánska!

Saloos

So Saloos ešte nemám žiadne skúsenosti. Pár prečítaných recenzií rozhodlo a 2 kúsky som sa rozhodla zadovážiť si a otestovať.


Dámsky holiaci olej Satén je pre mňa zaujímavou vecičkou. Olej, ktorým sa oholíte. Hnala ma za ním vidina nevysušenej pokožky. Nevyskúšala som ho, no vonia veľmi príjemne. Trošku orientálne a trošku tak zimne. Zvláštne pomenovanie vôňe, však? Ale neviem to vysvetliť. Viacero aromatických éterických olejov sa spojilo do môjmu nosu lahodiacej vôňe. Vidím sa v zime, keď vonku tuhne, až praská a ja ležím v horúcej vode, vo vani plnej bubliniek. A všade okolo mňa sa vznáša voňavý obláčik pary. 
A keďže chcem postupne prekopať svoju starostlivosť o pokožku tváre, rozhodla som sa zadovážiť si Hydrofilný odličovací olej Levanduľa. Vonia výrazne a ťažko po levanduli, ale to iba vo fľaške a neriedený po rozotretí na pokožku. Vyskúšala som na navlhčený tampón a vôňa levandule už nie je taká výrazná. Inak levanduľu zbožňujem, jeden krík máme aj na lodžii a skrášľuje nám ho tretie leto.

Čím pekným, farebným, voňavým ste si spravili v posledných dňoch radosť? S ktorými výrobkami s dnešného článku máte už osobnú skúsenosť? Chceli by ste sa o niečom špeciálne dočítať najbližšie?
RIANA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

LinkWithin