1. 8. 2015

Neon & Gold od Dermacol a Catrice

Ahojte!

Prehupsli sme sa do augusta, máme za sebou chladnejší týždeň, ale už nám meteorológovia opäť predpovedajú horúčavy.

A čo sa k vysokým teplotám hodí? Výrazné farby a veľa lesku!
Moje predstvy spĺňa niečo neonové a zlato.

A ako ich skĺbiť do jedného?
Predsa farebnou, hravou, no jednoduchou manikúrou :-)


Aktuálne obľúbeným base coatom je od Gabriella Salvete, Používam ho pri každom lakovaní. Schne pomerne rýchlo, bez zbytočných prieťahov beriem do rúk farebný lak a ide sa na to. NEON Kiss od Dermacolu a Million Briliance Stars and Stories od Catrice sa krásne dopĺňajú. Na záver nesmie chýbať gel-look plumping top coat, ktorý dodá nechtom pekný lesk.

Letná dvojka Catrice a Dermacol


Vo fľaštičke je NEON Kiss nudný, obyčajný a vôbec sa mi nejavil neonovo. Iba ako obyčajná ružovka. Svoju neonovú krásu ukáže až po zaschnutí.
Dve vrstvy NEON Kiss a dve vrstvy zlatého glitrového Stars and Stories sú naozaj tou pravou letnou dvojkou. Čo





Do záberu sa mi na chvíľu votrel aj krém na ruky od Dermacolu s vôňou zrelých čerešní. Tých krásnych tmavých, takmer čiernych. Aj keď som tento rok žiadnu čerešňu neochutnala, krém mi ich na chvíľu pripomenie :-)


Je pre vás neonovoružová a zlatá kombinácia letná? Alebo máte obľúbenú inú farbu?

Užite si dosýta ešte zvyšok soboty a krásnu nedeľu!
RIANA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

LinkWithin