10. 8. 2015

Sally Hansen 210 Naked Ambition

Ahojte :-)

Tieto teplá! To je ako za trest :-( Nič ma nebaví, aj dýchať je nadľudský výkon. Myslieť na blog bolo azda to posledné.

Hneď to ale napravím a ukážem vám dnes jemný nude lak od Sally Hansen v odtieni 210 Naked Ambition (už ho mám nejaký ten čas). Je to môj prvý a zároveň aktuálne aj posledný. Fľaštička laku je obrovská a nemám šancu ho spotrebovať, ale to som ja :-)

Sally Hansen Complete Salon Manicure Naked Ambition

Naked Ambition má v bežovom základe mnoho a mnoho strieborných čiastočiek. Akoby počas nočného mrazíka pokryla nechty jemná námraza. Príjemná predstava? :-)


Lak je niekde na pomedzí krémovky a vodovky. Výhrady počas lakovania nemám, no vo dvoch vrstvách sú stále vidieť odrastené nechty. Ak tento efekt nemáte rady, pridajte tretiu vrstvu. 



Vidíte ten jemný shimmer? Tých nespočetne veľa strieborných čiastočiek? Krásne :-)



 Mám radšej, keď sú nechty výraznejšie, farebnejšie, ale aj niekedy prídu dni, keď chcem byť šedou, ale upravenou myškou. SH vtedy príde na scénu a privedie svojho (nahého) gentlemana :-)

A ktorý je váš obľúbený nude lak?
Máte doma aj Sally Hansen? Oslovili vás aj iné odtiene?
RIANA

1 komentár:

  1. Ta vedra už mi také pěkně lezou na mozek :-D, nemohu se dočkat babího léta :-). A lak je moc pěkný, musím konečně také prubnout něco od Sally Hansen.
    Glamour and beauty

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :-)

LinkWithin