8. 9. 2015

Alverde Clear

Ahojte!

Pred časom som sa v jednom z článkov zmienila, že pripravím článok o rade Clear od Alverde pre problematickú pokožku.

Prvýkrát som sa s touto radou stretla asi pred 2-3 rokmi, kedy som si kúpila pleťový krém. Minulý rok som vyskúšala aj peeling a iba nedávno, na základe inej recenzie, som si kúpila aj pleťovú vodu.
Hneď spomeniem, že celá rada obsahuje vo všetkých produktoch alkohol. Takže nič pre citlivky.
Ani ja veľmi neobľubujem alkohol v kozmetike. Rozpustí síce nečistoty, ale aj mastnú pokožku vysuší a mastí sa ešte viac. Pri Alverde mi to však nevadí. Alkohol je síce cítiť, ale nestretla som sa so zvýšenou tvorbou mazu.


Nemám extra systém v ich používaní, každý z produktov používam podľa aktuálnych potrieb.

Každý by som vám v krátkosti chcela predstaviť. Ku každému produktu pripájam aj zloženie a ako vyzerajú. Predsa len, v tube či fľaške nevidíte, ako vyzerajú.

Clear Peelingmaske

Masku používam tak rôzne. V horších dňoch 2x týždenne, keď je lepšie, tak asi raz za 2 týždne (vtedy ju striedam s neemovou maskou od Himalaya). 
Super je, že ju stačí nechať krátko pôsobiť, kým zaschne (asi 10 minút) a potom zmyť. Počas zmývania ešte pleti doprajete krátky peeling a pleť máte ako broskynku. Pre mňa mini bonusom je telová farba masky. Nekričí tak do sveta, že na sebe niečo máte. Môžem si dovoliť pohybovať sa aj okolo okien bez obáv, že by ma babky klebetnice potom ohovárali na ulici :-)


zloženie
maska v hrubej vrstve

Clear Gesichtstonic

Ďalej sa pozrime na zúbok pleťovej vode. Ak sa pozriete nižšie na fotku vatového tampónu, asi vám nebude celkom jasné, prečo je už fotený vlastne špinavý :-)
Pleťová voda totiž obsahuje kaolin, veľmi zjednodušene hlina, ale má výborné vlastnosti a v prírodnej kozmetike pre problematickú pokožku ho nájdete hojne zástupený.
A aj preto treba pred každým použitím fľaškou poriadne zatriasť, aby sa usadené bahníčko zmiešalo s ostatnou tekutinou a vytvorila sa jednoliata tekutina. V prvom momente vás trochu ovalí alkohol, ale ešte počas nanášania na pokožku sa alkoholová aróma začína meniť na niečo jemné kvetinovo-ovocné. Neviem tu vôňu identifikovať, ale je mi veľmi príjemná.
Pokožku mi nijak extrémne nevysušuje, nie raz som sa po použití vody nenatrela.


zloženie
pleťová voda tesne po aplikovaní na vatový tampón

Clear Gesichtsfluid

Posledným "pánom na holenieje pleťový krém. Opäť starý známy alkohol, tu mi chýba tá príjemná vôňa akú zanechávala pleťová voda. Vôňa by mohla byť prívetivejšia, trošku cítiť akoby blato.
Opäť bežovo sfarbený krém, skôr gelovej a ľahkej konzistencie. Rýchle sa vstrebáva a pidi kúsok aj tónuje. Ale naozaj pidi kúsok. Napriek tomu, ako sa javí na fotke, žiaden strach, že by bolo vidno, že ho máte. Nemala som ani problém s aplikáciou pod makeup. 
Vlastne, pri prvom balení som bola z neho paf práve preto, že sa rýchlo vstrebal, nezanechal žiadny zvláštny povlak, nemala som ani vysušené miesta, ktoré by mal makeup potom šancu zvýrazniť.

Jediný jeho neduh je, že ak je vám horúco, tak sa síce potíte, ale necítite to. Skúste si predstaviť. Ráno sa vám akosi podarí zamotať sa doma a aby ste stihli vlak, musíte riadne pridať do kroku. Rezkým krokom sa blížite k stanici, ešte si celou cestou vravite, že asi už máte dobrú kondičku, lebo sa na tvári nepotíte. Prekvapenie nastáva vo chvíli, keď sa zbadáte v okienku vlaku, v zrkadle alebo si náhodne prejdete po tvári. Akoby vás vedrom vody obliali. Či to robí ten alkohol alebo iná zložka, neviem. Ani pokožka nie je mokrá ako od potu. doslova iba ako po opláchnutí vodou. Zvyšok roka som takéto dojmy nemala, na jar a jeseň je to pre mňa jeden z ideálnych krémov na horšie dni. Na zimu si to bez ohľadu na tento krém žiada trošku iný kaliber, ale o tom niekedy inokedy.


pleťový krém
Je len málo vecí, s ktorými by som bola spokojná natoľko, že by som sa k nim vrátila opätovne a tieto výrobky sú medzi stálicami určite. Drobné nedostatky ako alkohol či zvláštne chovanie sa krému im odpúšťam a oni ma zase v ťažších dňoch podržia a pomáhajú mi k lepšej pleti.

A čo vy a Alverde? Máte skúsenosti s touto radou?
RIANA

1 komentár:

  1. Ja mám z tohto radu akurát fluid a som s ním nadmieru spokojná, zdá sa mi, že sa mi vďaka nemu akné už vôbec netvorí, je to hotový poklad.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :-)

LinkWithin