6. 9. 2015

Do dna... v júli a v auguste

Ahojte!

Po takmer mesiaci som späť. Úplne priznávam, že som bola lenivá. Horúčavy, pracovné povinnosti a počas voľna som bola rada, že žijem.
Je mi smutno, že som začínala blog s myšlienkou, ako sa mu budem poctivo venovať a využijem letné pohodové dni, veľa svetla. Úplne však platí stré známe "Človek mieni, Pánboh mení", blog nevynímajúc...

S ohľadom na chudobný august som si v okienku "Do dna..." spojila júl i august. Napriek vynechanému mesiacu som nestihla veľa spotrebovať až úplne do dna. Napríklad na sprchovanie mám poruke aktuálne päť rôznych sprchovacích a peelingových gelov, na mazanie tiež niekoľko ľahkých mliečok, či voňavých masiel a olejov. Hádam stihnem väčšinu minúť, kým príde zima. To už prídu na radu ťažšie kalibre :-)


Celkovo som spotrebovala iba 9 produktov...



Pleťová starostlivosť

Balea Soft&Clear čistiace pásiky na nos sú u mňa nepostrádateľné. Každý mesiac padne u mňa jedno balenie. Proste patria u mňa do must-have.

Balea pleťová voda pre zmiešanú pleť ma príliš neoslovila. Obsahuje alkohol, Používala som ráno na rýchle osvieženie, alkohol mi doprial rýchle ochladenie. No zároveň som po nej cítila istý nekomfortný pocit. Pre mňa priemerná pleťová voda. Predsa len sa mi najviac zahovára micelárka (i keď pre problematické dni mám aj jeden objav, nový článok je už v procese).

A malá zelená tubička je Aloe Propolis Soothing Gel od kórejskej značky Benton vo vzorkovej veľkosti 5 ml. Gel obsahuje 80% aloe vera a 10% propolisu, bez parfemácie. Je určený na upokojenie všetkých tipov pleti. Používala som ho hlavne pri večernej starostlivosti hneď po čistení ako medzikrok pred krémom (taktiež od Bentonu). Veľmi rýchlo sa vstrebával, nezanechával žiadny film.
Uvažujem o kúpe plného balenia :-)


Niečo pre vlasy

Gliss Kur Serum Deep Repair je bezoplachová kúra v spreji. A priamo poviem, že ma príliš neohúrila. Ak som chcela pokryť všetky vlasy, spotreba bola priliš veľká a rýchla. Minula som ju cca za mesiac a s vlasmi mi to nič neurobilo :-( 

Naopak ma veľmi milo prekvapil šampón Timotei pure. Bez parabénov, konzervantov a silikónov. Výborne umýva, jemne vonia a vytvára bohatú penu (ak umývate vlasy vždy na dvakrát ako ja). Opäť si ho zadovážim. Dobre sa mi k nemu kombinovala ďalšia ošetrujúca starostlivosť na suchú spodnú polovicu vlasov a mastiace sa korienky vlasov zbytočne nezaťažoval. 

Vyskúšala som aj testovaciu sadu od Pantene Intensive Repair & Protect. Šampón aj balzam pekne voňali, ale ani jeden z produktov vo mne nezanechali pocit, že sú pre moje vlasy tým pravým orechovým. Pravdepodobne je to opäť nešťastnou kombináciou mastiacich sa korienkov a suchých končekov. Udeľujem však pochvalu za testovacie balenie - 3x vrecúško šampónu a 3x balzamu. Krabička ma vyšla cca na 80 centov a našla by som mu využitie napríklad k dovolenke. 


Niečo do kúpeľa

Playboy Pin Up sprchový gel som kúpila ešte na začiatku leta, vo výpredaji okolo 70 centov v Tescu. Bežný sprcháč, ktorým sa umyjete, no ruší vás chemická ovocná vôňa (tu vraj jahody). Ešte že bol taký lacný :-)

Yves Rocher sprchovací gel Ovos. A opäť tá chemická vôňa :-( Pritom telové mliečko Ovos vonia lepšie a nemá taký výrazný chemický závoj. 

Úplne na záver vám ukážem ešte jedno must-have. Peelingový sprchový gel od Grace Cole môžem vždy! Najviac mi vonia táto kokosovo-limetková verzia a verzia s vodovým melónom a ružovým grepom. Nikdy mi nesmie tubička chýbať. Už mám pripravenú ružovú melónovo-grepovú k ďalšiemu sprchovaniu.
Funguje veľmi zaujímavo. Ako keď gumujete ceruzku a po zgumovaní vám zostanú na papieri kúsočky gumy. To isté vidite pri použití tohto peelingu. Ako sa kúsočky starej pokožky "zgumovávajú" dolu. Ak som chcela použiť samoopalovcí sprej či mlieko, tak po peelingu som šla do toho bez obáv, či som si spravila dostatočný peeling, či nebudem mať fľaky.  

Máte s niektorým produktom skúsenosti? Čo vás v lete milo prekvapilo, potešilo a čo bolo naopak prepadákom? Rada sa o tom dozviem v komentároch :-)
RIANA

2 komentáre:

  1. podla mna si toho minula v celku dost :) sice nepoznam nic, ale rada som sa inspirovala :)

    Pozyvam na GA o serum na rast mihalnic :) tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/09/gigalash-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že bol článok v niečom inšpiratívny :-)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :-)

LinkWithin