11. 9. 2015

Essence - najnovšie úlovky a prvé dojmy

Želám vám pekné piatkové ráno! :-)

Za posledných pár týždňov som si nasyslila niečo nové od essence. Niečo už poznáte a niečo bude hádam pre vás novinkou :-)
Ste zvedavé, čo by to tak mohlo byť? Poďme priamo na vec!



Z limitiek I love trends som si vybrala marhuľový 03 i´m so fluffy (schne do polomatna) z edície The Pastels a z edície The Nudes staroružovofialový 07 hope for love (zostáva aj po uschnutí lesklý). Farby sú ideálne na jar a leto, ale určite urobia krajšími aj jesenné rána.
Dokonca, teraz sú už aj vo výpredaji za polovicu, takže sa skúste obzrieť.


Úplnym opakom sú čerstvé novinky. Biely podkladový lak colour booster (plánujem spraviť čoskoro krátku recenziu 3 bielych lakov, medzi ktorými bude aj tento lak) a bežový no make-up look v odtieni 03 powdery nude. Tu však nečakajte žiadne krytie. Lak slúži iba na šahké zjednotenie farby vašich vlastných nechtov. Myslím, že bude ideálnym na francúzsku manikúru s bielymi či dokonca farebnými špičkami nechtov.

nové laky do zbierky pokope


Čo ma veľmi potešilo, tak sú opäť novinky - lesk na pery v pastelke (mimochodom, pripomína mi voskovky, akými sme si kreslili :-)) mini sheer lipbalm v odtieni 03 chubby berry. Odtieň mi pripomína šťavu z lesného ovocia a presne tak aj vonia. Farba pastelky vyzerá výrazne, ale pery tónuje jemne. Dodá im šťavu a mierny lesk. 
Opakom je tekutý rúž. Ja mám odtieň 03 almost real. Na prvý pohľad ma zaujala tubička, ktorá vyzerá, akoby sa v priesvitnom obale skrýval klasický tuhý rúž. No tento bude mať veľmi dlho ideálny tvar :-) Na mne ide tento odtieň až do takmer korektorového odtieňa, ale stále ho považujem za nositeľný. Má pomerne silnú pigmentáciu a vonia výrazne vanilkovo. 

rýchly "swatch" na ruke

Dušička mi zaplesala, keď som narazila aj na neutrálnu paletku 8 očných tieňov all about nudes. Po rýchlom skuse testera som zostala milo prekvapená. Ľahučká, maslovitá konzistencia a v pomere s cenou výborná pigmentácia všetkých odtieňov. Váhala som aj na ružovou verziou, ale od Makeup Revolution mám ružovú paletku Iconic 3, takže mi ďalšie ružové odtiene netreba. Hnedých farieb však nie je nikdy dosť a tak som neváhala ani minútu a šup s paletkou do košíka.

vrchný rad paletky
spodný rad paletky
Prvé nanesenie tieňov na ruku bolo veľmi nesmelé, vysvetľuje to pri niektorých odtieňoch menej intenzívne farby, ale za to môžem len ja. Nové veci si dlho šetrím v neporušenom stave. Chvíľu sa chcem pokochať a až potom začínam aktívne používať :-)

Tiene sú naozaj univerzálne, balenie je pevné a skladné. Teším sa, ako s paletkou budem cestovať. Je na to ideálna a prvú zaťažkávaciu skúšku jej doprajem o mesiac. Neviem sa dočkať!


A nezabudnime ani na šablónky na francúzsku a inú manikúru a aj nálepky na nechty. Chystám sa na 31-dňovú výzvu, takže všetko poriadne otestujem.

Väčšinou v sortimente essence siaham po lakoch na nechty. No tentokrát ma milo prekvapili aj v dekoratívke. A ako je to u vás? Stretli ste sa už s niektorým z produktov alebo ste ho už aj kúpili? 
RIANA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

LinkWithin