27. 9. 2015

Jesenné laky na nechty

Tak! A pani Jeseň je tu. V plnej sile. Včera sme nemali veľmi pekné počasie, aj dnešok je ufúkaný. Slnko už len tak pošteklí na lícach. No stále dúfam, že ešte pár dní babieho leta prídu v októbri.

Zatiaľ sa na jeseň poriadne pripravím. Lakov na nechty mám už slušnú kôpku. Takú všehochuť. A že som aj urobila slušný výber jesenných farieb. Pre mňa to znamená mix fialovej, bordovej či tmavej modrej.

Poďte sa spolu so mnou pozrieť na ne v rýchlom prehľade :-)


Max Factor 37 Prussian Blue je tmavá modrá s troškou zelenej. Lakujem ho zriedka, pretože mi nesedí MF miništetček. Odtieň však na mňa pôsobí veľmi elegantne a nezvyčajne. Hodí sa však aj na bežné dni. 

s-he gel-like 121/504 je tmavá vínová, v tenučkej vrstve ukazuje aj svoj fialový základ. Najskôr spomeniem, že s-he ma príjemne prekvapilo touto gelovou radou. Výber nie je príliš veľký, ale svoje farby som si našla. Päťstoštvorka je naviac takmer identickou náhradou China Glaze Evening Seduction, ktorú vlastním tiež, no ich farebnú zhodu som si všimla, až keď som oba kúsky mala doma. Jediný rozdiel badám iba v prvotnom vzhľade lakov vo fľaštičkách. S-he pôsobí červenšie a bledšie, no na nechtoch sú ako dvojičky s veľmi nepatrným rozdielom.

essence I love trends The Nudes 07 hope for loves je tmavšia staroružová s kvapkou fialovej. Hodí sa aj na každodenné lakovanie v ktorúkoľvek ročnú dobu. China Glaze Evening Seduction ako som už vyššie spomenula, je drahšou verziou 504 od s-he :-)

Rimmel Salon PRO 312 Ultra Violet je bledšia fialová krémovka. A príjemne sa nosí aj na jar.
Rimmel 60 seconds 613 Midnight Rendezvous pôsobí vo fľatičke ako tmavá fialová, no nechtoch pôsobí modro.

Barry M Dusky Mauve je zašedlá hnedá, na slnku sa ukážu mini fialkové šupinky. OPI Diva of Geneva má fialový základ, ktorý sa ukáže za horšieho svetla, šera, v noci. Na slnku sa zahrá na chameleóna a ukáže svoju vínovočervenú tvár so zlatistými šupinkami.

Rimmel 60 seconds 340 Berries and Cream využijete, aj keď sa necítite na výraznú červenú. Poslednými dvoma "pánmi na holenie" sú slivkovo-fialový Orly Plum Noir a s-he gel-like 121/513 vo výraznejšej fialovej.

Aké farby počas jesene sú typické na jeseň u vás? Zhodneme sa výbere fialových a tmavších vínových odtieňov? :-)


RIANA

1 komentár:

  1. Ja mám tie laky Lycra Pro veľmi rada, sú to asi nejlepšie laky, aké som skúsila, vydržia neporovnateľne dlhšie ako iné bežné laky.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :-)

LinkWithin