22. 11. 2015

Mono očné tiene od essence a NYX

Ahojte!

Po dlhšej dobe som opäť tu :-) 

Uplynulé týždne priniesli pár milých farebných drobností do môjho kozmetického košíčka. Čo tak začať očnými tieňmi? Najnovšími prírastkami sú dva mono tiene od essence a jeden od NYX, ktorý som si doviezla z Prahy. Poďme sa im pozrieť rovno na zúbky.




essence 20 rosy happiness

Studená staroružovofialová, so strieborným shimmerom. Ideálna na nadchádzajúcu zimu. Svojou jemnosťou je vhodná na bežné nosenie. Pigmentáciu má slabšiu, dá sa trochu navrstviť, ale nie je to nič svetoborné. 



essence 18 all i need

Tento kúsok ma mile prekvapil. Krásny metalický odtieň v šedohnedej farbe. Z rôznych uhlov pohľadu môže hádzať jemné odlesky s nádychom do zelena. Pigmentácia je omnoho silnejšia ako pri rosy happiness. Takisto textúra je príjemnejšia. Tento kúsok určite odporúčam. Za výbornú cenu prinesie dosť muziky.



NYX Sahara

Moje prvé stretnutie s NYX. Padla jasná voľba na Saharu. V umelom svetle parfumérky som vsadila na intuíciu, že zlatou nič nepokazím. Tento tieň je prášivejší ako predošlé dva od essence. A opäť. Intenzita tieňa nie je veľmi výrazná. Jeho využitie by som videla v prirodzenom prejasnení vnútorného kútika, pod obočie a páči sa mi aj jemne prstom vklepaný na lícne kosti namiesto rozjasňovača. Na výraznejšie sviatočnejšie líčenie v zlate sa budem musieť poobzerať po inom kolegovi.



Máte vo svojej zbierke niektorý z dnes spomenutých očných tieňov? Alebo vás niektorý z nich oslovil a zadovážili by ste si ho?
RIANA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

LinkWithin