5. 12. 2015

Winter? Wonderful! LE Essence (a čo ma zaujalo)

Ahojte :-) Máme tu december, prvý zimný mesiac. Vonku to síce stále nevyzerá zimne, ale prečo si to nenahradiť niečím milým? Napríklad novou limitkou od essence Winter? Wonderful! 

V prvý deň, kedy bolo ohlásené, že je limitka dostupná, prešla som sa do DMky zbytočne. Keď sa mi podarilo dostať sa do DM neskôr, mnoho vecí už bolo prebratých, ale našťastie, vopred vybrané kúsky som zohnala. Z ôsmych produktov som si vybrala krém na ruky, olej na pery a top coat.

Pozrieme sa im bližšie na zúbky? :-)


Lesk s olejčekom 02 I´d send you a blizzard

Olejčekový lesk ma zaujal ako prvý pre svoj elegantný strieborný obal, nerušený popismi, iba s jemným farebným krúžkom naznačujúcim odtieň lesku. Lesk je takmer neparfumovaný. Aplikátor naberá mála lesku, potrebujem teda na celé pery dve aplikácie. 
Ale ten príjemný pocit ošetrených pier! Je to veľmi príjemné :-)



Balzam na ruky 

Som maniak na krémy na ruky a stále hľadám ten pravý (ale azda, ak keby som ho našla, vždy ma budú lákať nové kúsky :-)), takže som neváhala a vzala so sebou aj tento balzam. V zime nie je krémov na ruky nikdy dosť.
Príjemne ma prekvapila čistá vôňa. Určite ovoňajte! Balzam je príjemne krémový a radím ho k tým lepším kúskom.



Top coat 01 a winter´s tale

Ako jediný z lakov ma zaujal top coat . Základom je mliečne zakalený lak, biele čiatočky hádžu odlesky do ľadovej oranžovej a aj decentnými odleškami jemne ružovej a fialkovej. V laku je početné množstvo drobných strieborných glitríkov, ktoré hádžu odlesky do zelenej, oranžovej, fialovej.


Tu som skúsila tri vrstvy na čistom nechte. Viac onedlho na instagrame ;-)


Vám sa podarilo uloviť niečo z limitky? Alebo ste ju ešte nestihli zaregistrovať?

RIANA

3 komentáre:

  1. Tuhle limitku jsem snad ještě nikde neviděla, ale musím říct, že je překrásná! Moc se mi líbí ty obaly. :) Hrozně ráda bych vyzkoušela alespoň ten krém na ruce, ten vypadá fakt dobře. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Koukala jsem na ní v pátek v Rossmanovi, ale lesky neměli!:-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U nás ju už takmer nevidieť. Občas ešte narazím na priehľadný balzam. Rada by som tiež ešte zohnala lesk. Ten oranžový. V nedávnych mrazoch ma zachránil od popraskaných pier. Snáď obe ešte niečo nájdeme :-)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :-)

LinkWithin