18. 1. 2016

Holika Holika Pig Nose Clear Blackhead 3-Step Kit

Ahojte :-)

Každá z nás sa občas potrápi s čiernymi bodkami na tvári. Aj u mňa je to veľký problém. A tak, keď som nedávno prihadzovala pár produktov do internetového nákupného košíka, riskla som to aj pre mňa doteraz nevyskúšanou značkou Holika Holika a celkom mi do oka padol Pig Nose Clear Blackhead 3-Step Kit na odstránenie čiernych bodiek na nose. Lákavá vec...



Malý problém vznikol hneď na začiatku, keď som zistila, že návod na balení je v kórejčine. Na obale nájdete aj obrázky, ktoré sú vskutku použiteľné, ale pár detailov mi tam chýbalo.



Najskôr som teda pogúglila a hľadala videá na Youtube, blogy s recenziami a e-shopy aspoň s anglickým popisom postupu.

Vyzbrojená poznatkami som sa pustila do testovania.
Postupne som si oddelila jednotlivé vrecúška, aby sa mi ľahšie manipulovalo s každým z nich.

Pred prvým krokom som tampónom napusteným micelárkou prešla nos a jeho široké okolie a potom vzala pod parádu Pig Nose.

V prvom vrecúšku nájdete plátenú minimasku na nos napustenú tekutinou s citrusovou vôňou, ktorá mi pripomína saponát na riad či leštidlá na okná, ale dala sa mi zniesť a po krátkej chvíli som ju prestala vnímať úplne (našla som aj recenzie, kde používateľky neboli zvolenou parfemáciou vôbec spokojné, ale toto je samozrejme úplne individuálne). Po vytiahnutí plátenka som ešte z vrecúška vytlačila zvyšok tekutiny na plátenko, nech ani kvapka nevyjde na zmar. Robte to ale radšej v kúpeľni, tej tekutiny je slušný objem.
Priložila som plátenko na nos a jemne povystierala, vytlačila prípadné vzduchové bublinky a nastavila stopky na 20 minút. Pri telke a čítaní mojich obľúbených blogov mi ten čas ubehol naozaj veľmi rýchlo.
Potom som plátenko dala dolu z nosa a všimla si, ako všetky čierne bodky trošku zväčšili svoj objem a trochu vystúpili z pórov von. Ako keď sa dlhšie čľapkáte vo vode a pokožka vám zmäkne. Plátenkom ešte prejdite po nose. Pokožka je zhydratovaná s trochou lepkavého filmu.



A je na rada druhý krok. V druhom vrecúšku nájdete jednu textilnú náplasť s jednou stranou. ktorá po nalepení na vlhkú pokožku prilne k pokožke a po zaschnutí ju odlepíte ako nálepku.
Ja som si najskôr navlhčila nos vlažnou vodou, odlepila náplasť z fólie a priložila starostlivo na nos, aby čo najlepšie sedel. A zase nastavila stopky, tentokrát na 15 minút, ale že som bola lenivá, nechala som si náplasť 20 minút (minimum je však 10 minút, aby náplasť naschla). A potom som opatrne náplasť odlepila. Celá pokrytá tým, čo sa nachádzalo v póroch. Ale môj nos nebol uspokojený, stále pomerne veľké množstvo bodiek zostalo na svojom mieste. Niekde hlbšie v póroch.



Zostal tretí krok. Z tretieho, najhrubšieho vrecúška vytiahnete tvarovanú náplasť. Z jednej strany tvrdšia biela fólia, ktorú hneď môžete dať dolu a naniesť náplasť gelovou stranou na nos. Potom stiahnite z druhej strany textilnú vrstvu, ktorá podobne ako pevná fólia, napomáha manipulácii s gelovou náplasťou. Táto gelová náplasť má za úlohu stiahnuť a zmenšiť póry. Má miernu arómu dezinfekcie.
Nechala som pôsobiť cca 15 minút a odstránila.



Jedno balenie 3-krokového Pig Nose ma vyšiel na 3.50 EUR. Strávila som študovaním návodov, samotným použitím produktu celkovo asi hodinu a pol.

Môj záver? Niečo v tomto trojkrokovom postupe nie je dotiahnuté. A azda je na vine práve náplasť, ktorá sa mi svojou silou zdala nedostatočná. Taká Balea či Nivea ma vedia pri odlepovaní náplaste niekedy veľmi potrápiť, ako silne držia. Pri nich sa mi však stalo, že na náplastiach zostávajú čisté miesta, kde naopak Pig Nose bola pokrytá nečistotami celá. Ale zvládla vytiahnuť iba vrch bodiek a zvyšok zostal vo svojich "pohodlných kresielkach".

Z použitia Pig Nose som trochu rozpačitá. Pokožka po celej procedúre zostala vyhladená a jemná. No na pohľad zostalo množstvo pórov stále zanesených, ani to s nimi nepohlo. Azda, ak by som to absolvovala často a pravidelne, napokon by sa podarilo odstrániť aj tie najodolnejšie nečistoty, ale priviedlo by ma to do krachu :-(

Naďalej teda zostávam verná čistiacim náplastiam Balea, ktoré sú podstatne lacnejšie a spravia obdobnú službu - peeling celej tváre, náplasť a následné pretretie pokožky tampónom s pleťovou vodou s obsahom alkoholu mi pomôže dosiahnuť podobný výsledok a za omnoho kratší čas.

Ako by som produkt zhodnotila? S ohľadom na všetky fakty by som mu dala 2 z 5 hviezdičiek.
A vy ste už mali s Holika Holika Pig Nose Clear Blackhead 3-Step Kit už nejaké skúsenosti? Ak áno, podeľte sa o ne v komentári :-)
RIANA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

LinkWithin