17. 2. 2016

Ružová od Essence

Ahojte :-)

Ako ste prežili Valentína? Ste na tento presladený sviatok alebo ho poväčšine ignorujete?
Ja sa radím viac k tým, ktorý tento deň významnejšie neprežívajú. Ak chcem prejaviť city blízkej, milovanej osobe, urobím to hocikedy (ak keď dobrá čokoládka darovaná k Valentínu ma nikdy neurazí, práve naopak ;-)).

Dnes by som chcela ale na inú nôtu. Zima je znamením bielej, ľadovomodrej, striebornej a iných chladných odtieňov. Ja som ju ale strávila v ružovej farbe. Aspoň čo sa pier týka. A aj keď to nebolo vôbec plánované, zistila som, že najviac používanými farbítkami na pery boli tie od Essence. 
Je to pre mňa komfortná zóna. Nie som v dekoratívke udomácnená, preto sa obzerám po lacnejších značkách ako Essence, Catrice, Rimmel, Maybelline a podobne, aby ma prípadný krok vedľa nebolel ani v peňaženke.

November - január sa u mňa niesli vo znamení nasledovných kúskov.


Tekutý rúž 03 almost real & 02 beauty secret 

Odtieň 03 je v drogériách bežný. Telová farba je ideálna na nahé líčenie. Ak nie ste príliš tmavé. Používala som ju výnimočne v slabej vrstve, aby som nepôsobila mrtvolne. 
Veľká škoda, že 03 už nás nie je. Ja som si ju priniesla ešte vo októbri z Prahy. A zo všetkých odtieňov sa mi zdala najuniverzálnejšia. Nemusím sa kontrolovať vo zrkadle, nanesiem aj naslepo. 




Rúž 07 natural beauty z rady longlasting a 03 BFF z rady sheer&shine

07 natural beauty je príjemne krémový, ale beriem ho ako silne tónovaný balzam. Príjemne hydratuje, farba je pekná, univerzálna ružová, ktorá ale na perách nepôsobí "barbinovsky". Nanesiete aj na slepo :-)




Podobne je na tom aj ďalší obľúbený kúsok z rady sheer&shine. Odtieň 03 BFF je podobný 07 natural beauty, ale tónuje veľmi jemne, triezvo. Výdrž je slabšia.




Všetky kúsky sú bez trblietok, ktoré na perách nemám rada (ak už, tak musia byť veľmi jemné a znesiem ich iba v leskoch). Ako som už spomínala, odtiene a konzistencie až na ceruzku sú mojou komfortnou zónou na bežný deň, aj kým si viac zvyknem na rúže. Tie klasické.

Aké rúže ste si počas zimy obľúbili vy? Aké farby sú vašou komfortnou zónou?
RIANA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

LinkWithin