6. 2. 2016

Skinlite Exfoliating Foot Mask

Ahojte!

Pre niekoho je leto pohromou pre nohy, obzvlášť chodidlá, pre mňa je to zima, ktorá nás aj teraz obšťastňuje (no ako koho, však? :-)). Zima mi proste dáva zabrať v každom smere.
Mám vyskúšanú celkom slušnú zbierku krémov na veľmi suchú pokožku, špeciálne krémy na nohy, aj klasickú vazelínu. Chodidlá sú však stále suché, hydratácia a premastenie sú iba na chvílu. A od suchej pokožky už nie je ďaleko stvrdnutá koža na pätách či iných častiach chodidiel. Pemza je prikrátka a na pedikérku nie som (čo je možno aj chyba, ale buď je to mojou ostýchavosťou navštíviť salón alebo nedôvera v ľudí,...).

Keď už som ani nedúfala, že by sa ešte niečo dalo vyskúšať, náhodne som narazila na peelingové ponožky.

A keď som tak letmo preletela článok, vezmite si obľúbenú čokoládu, uvarte kávu či čaj. Článok je dlhší ako obvykle :-)

Mali viac značiek, tak som ešte nejakú dobu váhala, či si kúpiť alebo nie. A ak áno, do čoho zainvestovať, Nakoniec som si vybrala Skinlite Exfoliating Foot Mask. Vrecká v tvare ponožiek s tenkou textilnou vložkou bohate napustenou tekutinou.











V jedno nedeľné popoludnie som si vyhradila dve hodinky času a išla na vec.
Keďže sú ponožky určené až do veľkosti 41, automaticky som si vzala dve väčšie čisté odpadkové vrecká a hrubé ponožky. 

Podľa návodu som si teda nohy umyla a poriadne vysušila. Nožnicami som odstrihla vrch ponožky, navliekla na nohu, hneď zabalila do vrecka, ktoré som poriadne zaviazala a ešte som natiahla ponožku, aby som v prípade potreby mohla vstať a odbehnúť na wc a podobne. Samotná peelingová ponožka je dosť voľná a tekutiny je požehnane. Odpadkové vrecko je pre istotu, ak by sa z peelingovej ponožky dostala náhodou tekutina. A moja vlastná teplá ponožka je už len pre komfort a aby som toľko nešuchotala :-)
A teraz to isté na druhej nohe.

Tekutina v ponožkách mi svojou arómou pripomína odlakovače. Už len zostávalo nastaviť časovač na 90 minút a relaxovať - čítanie obľúbených blogov, sledovanie videí, na ktoré som nemala čas počas predošlého týždňa.


Po prvých 10 minútach sa dostavil pocit, že mi je na nohy zima. Možno to bolo spôsobené aj tým, že som nemala papuče, do žiadnych som sa nevmestila :-)
Po ďalších cca 10 minútach sa dostavil šteklivý, či jemne pálivý pocit. Ale naozaj veľmi jemný, čo som nepovažovala za chybu či alergiu. Možno to bolo stále od zimy.
A zvyšný čas sa už nemenilo nič.

Po odporúčanej dobe pôsobenia som moje dve malé múmie odbalila, opláchla vlažnou vodou a ďalej som nohy neošetrovala.

Zostalo už len čakať...

Bol štvrtok, štyri dni po testovaní ponožiek. Ranný pohľad na nohy ma sklamal, že som nevidela žiadne zmeny. No večer prišlo prekvapenie, keď som si po príchode domov dala dolu ponožky. Pokožka už bola na veľkej časti chodidla jemne oddelená od novej jemnej pokožky. Tohto momentu som sa aj trochu obávala, nevedela som si predstaviť sposob, akým by sa mi mohla pokožka olupovať.
Ale vôbec to nebolo zlé. Stará vrstva mi veľmi pripomínala zlupovaciu masku, keď si ju po zaschnutí dávate dolu. Pridávam aj fotku, ako môže kúsok starej kože vyzerať.


Najlahšie šla dolu pokožka na klenbe, potom medzi prstami. Najviac pokožky mi zliezlo v prvé tri dni. Počas týchto troch dní som občas pocítila malý diskomfort, akoby som mala na kúsku chodila nalepenú lepiacu pásku, ale trvalo to iba pár sekúnd a naozaj to nebolo často ;-)
Najpomalšie to šlo na pätách a pod prstami, kde je od chôdze pokožka tiež tvrdšia. Nakoniec sa zlúpala aj časť pokožky z vrchnej strany chodidiel, kde na ne pôsobila tekutina z ponožiek.
Medzi aplikáciou ponožiek a posledným odlúpeným kúsočkom kože ubehli presne dva týždne.

Po kompletnom zlupaní kože zostali nohy o poznanie jemnejšie, chodidlá získali krajšiu farbu.
Aj s poštovným som za ponožky platila do 10 EUR. No kúpu neľutujem, pretože efekt za to určite stojí. Omnoho viac som investovala do prísad do kúpeľa, rôznych krémov, pemzy.

Približne o mesiac by som chcela absolvovať ešte jednu aplikáciu, aby som mala nohy pripravené na jarnú a letnú sezónu.

Stretli ste sa už s týmito špeciálnymi ponožkami alebo o nich čítate prvýkrát?
RIANA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

LinkWithin