13. 3. 2016

Essence Colour&Care

Ahojte :-)

Cítite tie jemné náznaky jari vo vzduchu? Pomaly všetko pučí, vtáky čvirikajú. Ešte by to chcelo krajšie počasie, ale aj to bude :-)

A kým sa tak stane, jarnú náladu si rada privodím aj jemnými farbami na rukách. A celkom vhod mi padli novinky od Essence. 

Myslím, že ešte nie všetko sa objavilo v drogériách, ale niečo som už objavila a keďže ja som občas aj tvor skúšajúci, siahla som po pár kúskoch (zobrala som nový tieň the velvets, gelovú ceruzku na oči, lak na nechty z radu the metals, aj z úplne nového radu colour&care. 

Dnes to bude práve o colour&care. Pri prvom nákupe som si vybrala iba jeden kúsok, ale po otestovaní ma milo prekvapil a tak som si o pár dní dokúpila aj ďalšie dva (jeden kúsok s číslom 01 som nechala nepovšimnutý, farebne ma neoslovil).

Pozrieme sa pre mojich nových nájomníkov bližšie? :-)




V rade colour&care by sa malo jednať o kombináciu farby a starostlivosti. Mna laky zaujali z farebnej stránky. Jemné pastelové jarné farby, ktorými vo svojej aktuálnej zbierke nedisponujem.

Štetčeky sú odlišné, ako som u essence bola doteraz zvyknutá. Sú o dosť širšie a zároveň aj výrazne tenšie. Šírka štetčeka môže byť pre majiteľky úzkych nechtov problém. Mne vyhovuje, výhrady k nemu samotnému nemám. Tenučký štetček zároveň nenaberá priveľa farby. 


02 i care for you

Tento odtieň bol prvý, po ktorom som siahla. Pri kúpe som očakávala, že bude skôr slúžiť ako podkladový lák, ktorý by mal zjednotiť povrch nechtu. Prekvapila ma však pigmentácia. 2 vrstvy a lak je plne krycí. Konzistencia je redšia krémová. Príjemný pastelový marhuľový odtieň si ma získal a pomerne rýchle schnutie ma nalákalo na kúpu ďalších 2 kúskov. Bez podkladového aj vrchného laku. Oba odporúčam, aby boli nalakované nechty jednoliatejšie. 





03 happy nails

Dokupeným kúskom je fialová pastelka. Veľmi mi pripomína zmrzlinu s príchuťou lesného ovocia :-) Opäť som lakovala 2 vrstvy, konzistencia bola o mini kúsok vodovejšia, lakovalo sa mi lepšie. Opäť bez podkladového či vrchného laku. Myslím, že bude z tejto trojice najobľúbenejší. Celkovo v poslednom období ulietavam na fialových odtieňoch.





04 lean on me

A nakoniec si nechávam vanilkový kúsok (och, opäť tá zmrzlina!). Tu už som postrehla menej komfortnejšiu konzistenciu. Lak je hustejší, s výrazným bielym podielom (kriedovejší) a so slabšou krycou schopnosťou. Lakovala som 3 vrstvy bez podkladového aj bez vrchného laku.





A sme v závere. Všetky tri laky môžem odporúčať. Na nadchádzajúcu jar sú ako stvorené, hranatý tvar fľaštičiek mi je sympatický, štetček si pochvaľujem. Samozrejme, čo sa týchto vzhľadových vlastností týka, chápem, že je to veľmi individuálne a nie každej bude vyhovovať tak široký štetček, ako táto rada má.

A vy? Máte rady na jar pastelové odtiene na rukách? Alebo radšej siahate už teraz po výrazných žiarivých odtieňoch?
Teším sa na vaše komentáre :-)
RIANA

5 komentárov:

  1. Tak sa zdá, že vezmem odtieň 2 a 3. Vyzerajú skvelo :). Ja momentálne idem na vlne modrých lakov, ale už keď konečne bude pekne vytiahnem moje mintové odtiene :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dokonca by mal byť aj 5. odtieň - zelená pastelka (you made my day), ale ešte som ho nevidela :-(

      Odstrániť
  2. veľmi pekné farbičky :) škoda, že mne hociaký lak vydrží na nechtoch tak 2 dni :D
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aspoň máš dôvod obmieňať farby :-) Aj keď mi niektoré laky vedia vydržať 5 dní bez stopy, po necelých 2 dňoch mám nutkanie dať druhý :-)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :-)

LinkWithin